alt
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Obsługa klienta

Obsługa klienta

PŁATNOŚĆ:
Akceptujemy następujące formy płatności:

  • Przelew bankowy (Santander) 66 1910 1048 2623 7390 5541 0001
  • Przelewy24
  • Płatność za pobraniem

W przypadku płatności za pośrednictwem przelewu bankowego płatność musi zostać dokonana w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przeciwnym wypadku Twoje zamówienie może zostać anulowane.


WYSYŁKA:
Czas realizacji zamówienia wynosi najczęściej do 3 dni roboczych. Dla niektórych produktów ten czas może być dłuższy i wynosi najczęściej do 7 dni roboczych.

KOSZTY DOSTAWY KRAJOWEJ:

  • Paczkomaty InPost: 17 zł (płatne z góry)
  • Kurier DPD: 18 zł (płatne z góry)
  • Kurier DPD: 24 zł pobranie

ZWROTY:
Towar zakupiony w sklepie online www.mypeony.pl może zostać zwrócony w oryginalnym opakowaniu w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia doręczenia przesyłki do Klienta do daty nadania zwrotu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania, przybrudzenia od make-up oraz musi zawierać komplet metek. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.


Klient powinien załączyć formula formularz odstąpienia od umowy. Przy zwrotach koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Paczki za pobraniem nie będą odbierane. Towary nie spełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta oraz będą podstawą nieuwzględnienia zwrotu. 
Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres AS BRAND ul. Śnieżna 5/2 80-554 Gdańsk

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu